Оплата
- Як замовити товар?
Замовити товар, що вас цікавить, ви можете на сайті магазину https://passionspas.com.ua/ або за телефонами: 044-599-0008 068-453-4056
Час роботи інтернет-магазину:
Понеділок-П’ятниця: з 9:00 до 17:00;
Субота: з 9:00 до 14:00;
Неділя: Вихідний (Підтримка у телефонному режимі);
Замовлення через сайт приймаються цілодобово.
- Вартість доставки
Доставка спа басейнів, накриттів для басейнів здійснюється за індивідуально узгодженим тарифом незалежно від відстані доставки.
- Як отримати своє замовлення?
Компанія passionspas здійснює доставку замовлень по всій території України за допомогою свого транспорту. Перед відправкою ми обов’язково перевіряємо товар, цілісність заводського пакування та комплектацію. Додатково упаковуємо та обмотуємо плівкою.
- Самовивіз зі складу/офісу
Самостійно можна вивезти товар з нашого складу чи офісу.
- Як сплатити своє замовлення?
- Платіжними картками Visa та MasterCard
Ви можете оплатити своє замовлення за допомогою банківських карток Visa та MasterCard без комісії.
- У процесі оформлення замовлення необхідно вибрати «Оплата за допомогою Visa/Mastercard», після чого переадресовується на сторінку системи безпечних платежів банку, де Вам необхідно підтвердити оплату.
- Для захисту Ваших онлайн-платежів ми підтримуємо послуги забезпечення безпеки Verified by Visa та MasterCard® SecureCode™.
- Оплата замовлення можлива лише банківськими картками, випущеними на території України.
- Готівкова оплата
Ви можете оплатити Ваше замовлення готівкою в офісі або при його отриманні за погодженням.
Обмін та повернення
- Залежно від сервісної політики виробника гарантія може становити до 14 днів.
- Якщо товар має механічні чи електричні елементи, ми виписуємо гарантійний талон, який є основою прийняття рекламації чи гарантійного ремонту.
- Обмін чи повернення здійснюється згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» протягом 14 днів.
Умови обміну чи повернення товару:
- Товар не був у використанні, не пошкоджений (відсутні відколи, подряпини, сліди використання);
- Збережено товарний вигляд та комплектність виробу;
- Упаковка у належному стані та є розрахунковий документ.
Для здійснення процедури обміну/повернення зв’яжіться з нашими менеджерами за телефонами: