Сервісне і гарантійне обслуговування джакузі і СПА басейнів
Для покупців, сервісне обслуговування СПА басейну (джакузі) в гарантійний та післягарантійний період, на першому місці. Адже дорога чаша оснащена електронікою і обладнанням, яке зношуються. Воно вимагає своєчасної чистки в процесі експлуатації.
Гарантійні зобов’язання продавця
Гарантійні зобов’язання продавця починаються після завершення угоди, і закінчитися можуть після того, як покупець покинув магазин. Адже неакуратне транспортування габаритного виробу, монтаж з недотриманням техніки безпеки або невірне підключення чаші до електрики та води, за умовами договору скасують гарантійні зобов’язання.
У бренду Passion Spas, подібної ситуації не відбудеться. Адже гарантійні зобов’язання продавця починаються з моменту запуску гідромасажного СПА басейну (джакузі) в експлуатацію. Представники бренду, на місці монтажу чаші, розпаковують виріб, перевіряють цілісність конструкції, самостійно підключають SPA до електрики з водопостачанням, і запускають в експлуатацію.
Дотримуючись умов експлуатації СПА басейну, власник зобов’язується використовувати хімічні реагенти для чищення чаші, тільки з наданого продавцем списку, щоб уникнути пошкодження акрилової чаші або елементів вбудованого обладнання.
Обслуговування в гарантійний період
Чистота води і збереження внутрішніх компонентів чаші, взаємопов’язані і впливають на працездатності гідромасажного басейну. Тому, в завдання представників Passion Spas входить огляд і очищення фільтра, помпи для перекачування води і нагрівача. Контроль працездатності обладнання виконує комп’ютер СПА басейну, який, при виявленні проблеми, оповіщає власника про проблему. Користувачеві залишається тільки викликати представника компанії на об’єкт, скориставшись гарантійними зобов’язаннями продавця.
У перелік заходів технічного обслуговування Passion Spas входить консервація і реконсервація чаші, яка потребує демонтаж і транспортування виробу. Зобов’язання продавця зачіпають зняття і установку навісного обладнання (протитечія, додатковий фільтр і нагрівач), придбаного в магазині Passion Spas разом зі СПА басейном. Спеціалісти сервісного центру компанії досконально володіють знаннями з відновлення та очищення гідромасажних басейнів, тому у покупця проблем не виникне.
Обслуговування в післягарантійний період
Компанія Passion Spas дорожить покупцями і, в порівнянні з іншими продавцями, не знімає з себе відповідальність за продані вироби, надаючи власнику післягарантійне обслуговування. Представники бренду виконують завдання якісно і в обумовлені терміни.
Користуючись послугами компанії Passion Spas, покупець може розраховувати на довговічність придбаного гідромасажного басейну. В Україні у бренду немає конкурентів, адже виготовлювач не кидає покупця після укладення угоди. А супроводжує період експлуатації, контролюючи працездатність, і виконуючи чистку і відновлення гідромасажних СПА басейнів (джакузі).